ABC koronawirusa

prosty poradnik dla każdego

Zespół pokowidowy

ABC koronawirusa – zespół pokowidowy

Wstęp

Toczy się dyskusja , czy koronawirus żyje u zakażonego człowieka tylko 7 dni i ginie, czy też jest inaczej. Zwróć uwagę na to, że każdy człowiek ma utajonego /tj. śpiącego, nierozmnażającego się i nieekspansywnego/ wirusa Herpes powodujacego często opryszczkę wargową i inne dolegliowści. Taki wirus Herpes może tygodniami, miesiącami a nawet latami być uśpiony. Przede wszystkim spadek naszej odporności budzi tego wirusa i powoduje on opryszczkę.
Podobnie-być może, naukowcy mają różne zdania-formę utajoną /uśpioną, nierozmnażającą się, nieekspansywną/ ma nasz koronawirus powodujacy covid 19. Koronawirus dostaje się do układu oddechowego człowieka i tam szybko zasypia, przybiera formę utajoną.
80% ludzi zakażonych wirusem covid 19 przechodzi takie zakażenie bezobjawowo lub skąpoobjawowo.Około 20% wszystkich zakażeń koronawirusem ludzi doświadcza burzliwej walki,na śmierć i życie, naszego układu odpornościowego z intruzem, często konczącej się śmiercią zakażonego człowieka. Tej burzliwej walce towarzyszy cieżki stan z ciężką dusznością, tzw burza cytokinowa i wielkie ilości tzw wolnych rodników.
Część koronawirusów toczy burzliwą walke w układzie oddechowym człowieka, część zaś rozprzestrzenia się i atakuje np serce, układ nerwowy i tam zazwyczaj stają się uspione, utajone-powstaje zespół pokowidowy. Taki uśpiony wirus we wnętrzu naszych komórek zabiera im witaminy, pierwiastki, związki chemiczne. Brak owych mikroelementów powoduje m in dysfunkcję mitochondrii/ każda nasza komórka ma własną elektrownię zwaną mitochondriami, w nich powstają nośniki energii tzw.
ATP czyli akumulatorki z energią; do powstania tych akumulatorków potrzebny jest też tlen/. Niedobór ATP owych akumulatorków powoduje patologiczne zmęczenie, depresję, powikłania np kardiologiczne

Celem naszego postępowania jest:

1/ zabić koronawirusa

Nie ma na razie skutecznego leku zabijajacego tego wirusa. Proponuje kliknąć w dowolnej przeglądarce „propolis covid 19” – są doniesienia, że zwykły propolis/produkt pszczeli/ może zabić koronawirusa. Warto więc skorzystać i brać propolis.

2/ dostarczyć w dużych ilościach naszym zakazonym komórką witamin, pierwiastków, związków chemicznych by – mimo obecności w swoim wnętrzu uspionego koronawirusa – by odżyły i zaczęły prawidłowo funkcjonować.

Moja propozycja leczenia zespołu pokowidowego:

A/Ograniczyć, najlepiej wyeliminować spożycie cukru i słodyczy

B/Kupić i stosować propolis. Na kupiony propolis rzadko występuje alergia.
– na skórę np ramion nanieść 4-5 kropli propolisu i wetrzeć
– jesli po 5-10 minutach pojawi się swędząca czerwona plama tzn. że jest alergia na propolis i nie wolno go stosować.
Nie stosować propolisu w postaci tabletek. Kupić np poprzez allegro.pl 40% roztwór bezalkoholowy propolisu i brać 3 x dz po 15 kropli dziennie.
Można kupić roztwór 10% bezalkoholowy propolisu i stosować 3 x dz po 60 kropli dziennie.
Propolis musi być w dużych dawkach. Propolis najlepiej przyjmować tuż po posiłku/ nie na pusty żołądek, bo wtedy czesto są nudności/ Jak stosujemny propolis,
zawsze musimy brać probiotyk doustny w odstępie 3 godz od przyjecia propolisu/ panie dodatkowo muszą brać probiotyk dopochwowy co 3-4 dni/

C/ W zakażeniu covid 19 powstaje dużo wolnych rodników, które uszkadzają błonę -otoczke mitochondriów, co skutkuje ich rozpadem. Warto stosować naturalną witaminę E oraz kwasy omega 3 które wbudowywuja się w błonę mitochondrialną i niedopuszczają tym samym do rozpadu mitochondrii, bo chronią przed wolnymi rodnikami.
Kup naturalna witamine E firmy Swanson/to bardzo dobra firma/ po 400 mg i stasuj 2 x dziennie po 1 kapsułce. Kwasy omega 3 zawieraja m.in. oleje na zimno tłoczone, ja sam biorę olej kokosowy lub olej lniany 1 x dziennie łyżka stołowa/podkreślam NA ZIMNO TŁOCZONE/

D/ Trzeba brać duże dawki witaminy C-kliknij w dowolnej przegladarce ‚ascorbic acid covid 19″; są doniesienią głównie chińskie, że w dużych dawkach wit C czyli kwas askorbiowy zabija koronawirusa. Ja sam biorę wit C liposomalną kaps po 1 gr-6 x dziennie 1 kaps, czyli 6 gr/dobę. Witamina C liposomalna nie powoduje biegunek
i jest lepiej tolerowana niż zwykła witamina C.

E/ Trzeba brać witaminę D3 w takiej dawce, by jej poziom w surowicy osiągnął 50-70% normy.TO BARDZO BARDZO WAZE, ja sam biorę 8 tys j wit. D3.
PAMIETAJ – WITAMINA D I WITAMINA E MUSZA SIE ROZPUŚCIĆ  W TŁUSZCZU BY SIĘ WCHŁONĄĆ – TRZEBA JE BRAĆ PODCZAS TŁUSTEGO POSIŁKU. Ja po prostu sam przyjmujac wit D i E jednocześnie biorą 3 kostki czekolady gorzkiej/ bo ja lubię i ma mało cukru/

F/ Polecam każdemu pyłek pszczeli lub chlorelle. To bomby witaminowe z mikroelementami, pierwiastkami śladowymi itd. Warto kliknąć w przegladarce ‚youtube czarnecki
propolis’, ‚youtube czarnecki apiterapia’ , ‚youtube czarnecki pyłek’. Prof dr hab farmakolog z UJ R Czarnecki był/ już nie żyje/ obok prof B Kędzi pasjonatem produktów pszczelich i ich prozdrowotne wyśmienite działanie.

Przecież – jak pisałem wyżej- niezbędne do życia każdej naszej komórki witaminy i mikroelementy zabiera uśpiony koronawirus. Przed przyjeciem pyłku pszczelego trzeba go zmielić i zrobić próbę uczuleniowa. 1 płaską lyżeczke od herbaty pyłku zmieszać z łyżeczką wody, i taki mokry zmielony pyłek wcierać przez kilka minut w skórę-jesli po 5-10 minutach pojawi się swędzący czerwony rumień tzn jest uczulenie na pyłek i nie można go brać.
Pyłek pszczeli bierzemy w ten sposób – 1 czubata łyżka stołowa zmielonego pyłku+ szklanka wody lub hebaty – odstawić na 3 godz i wypić 2 x dziennie taką porcję. Jeśli jest alergia na pyłek to trzeba przyjmować chlorelle 3 x dz po 5 tabl.

G/ Trzeba przyjmować koenzym Q10 3 x dz 100mg, w dużych dawkach. Koenzym Q10 powstaje w mitochondriach, po przyłaczeniu do koenzymu Q10 fosforu i tlenu powstają ATP czyli akumulatorki, nośniki energii.

H/ Warto brać pochodną witaminy PP tj niacynamid 5 x dz po 500 mg
– ma działanie p/depresyjne
– ma działenie ochronne i p/bólowe na stawy
Kliknąć w internecie ‚Hoffer niacynamid’, ‚Kaufman niacynamid’ lub ‚Hoffer niacyna’, ‚Kaufman niacyna’ – to wybitni lekarze, dr Hoffer był psychiatrą i biochemikiem,
dr Kaufman w latach 30-50 , kiedy była tylko aspiryna, leczył ludzi z bólami i zapaleniem stawów niacynamidem

I/ trzeba jeszcze brać MgB6, selen i cynk – osoby z covid 19 maja często ich niedobór/ patrz moja strona internetowa www.abckoronawirusa.pl

Każdy chory i po przechorowaniu covid 19 z zespołem pokowidowym musi wykonywać ćwiczenia oddechowe i ćwiczenia izometryczne np.

Rozgrzewka.

Usiądź na brzegu krzesła, nogi ustaw w lekkim rozkroku. Zrób po 10 krążeń barkami w przód i w tył.
Usiądź na brzegu krzesła, nogi ustaw w lekkim rozkroku. Zrób po 10 krążeń ramionami w przód i w tył.
Usiądź na brzegu krzesła, nogi ustaw w lekkim rozkroku. Zrób po 10 skłonów głową na boki – w prawo i w lewo.
Usiądź na brzegu krzesła, nogi ustaw w lekkim rozkroku. Zrób po 10 skrętów głową na boki – w prawo i w lewo.
Usiądź na brzegu krzesła, nogi ustaw w lekkim rozkroku, zrób wdech nosem. Podczas wydychania powietrza ustami zrób skręt całego tułowia w prawo i w lewo. Powtórz 10 razy.

Ćwiczenia oddechowe

Stań za krzesłem w lekkim rozkroku, ręce oprzyj na krześle. Zrób wdech nosem, następnie półprzysiad, a później długi wydech ustami. Wydech powinien trwać mniej więcej 3 razy dłużej niż wdech. Powtórz 3 razy.
Stań za krzesłem w lekkim rozkroku, ręce oprzyj na krześle. Zrób wdech nosem, a wydychając powietrze ustami skręć cały tułów i lewą rękę w lewą stronę. Zmień kierunek. Powtórz po 3 razy na stronę.
Połóż się nie plecach z ugiętymi nogami. Jedną rękę połóż na brzuchu, a drugą na klatce piersiowej. Zrób wdech nosem, ale tak, żeby uniósł się tylko brzuch. Zrób wydech ustami, pamiętając, że powinien on trwać mniej więcej 3 razy dłużej niż wdech. Ręka położona na klatce piersiowej cały czas powinna być nieruchoma. Powtórz 3 razy.
W pozycji jak wyżej połóż na brzuchu pudełko zapałek zamiast ręki. Drugą rękę połóż na klatce piersiowej. Zrób wdech nosem, tak, żeby uniósł się jedynie brzuch z pudełkiem zapałek. Powtórz 3 razy.
Połóż się na plecach z rękami skrzyżowanymi za głową i ugiętymi nogami. Zrób wdech nosem, tak, żeby podniósł się brzuch, a potem wydech ustami – brzuch wtedy będzie opadał. Powtórz 3 razy.
Usiądź w siadzie skrzyżnym na guzach kulszowych, najlepiej na poduszce (gdy poduszka jest w tym momencie nieosiągalna, usiądź na rękach włożonych pod pośladki). Wyprostuj plecy. Zrób wdech nosem (brzuch powiększy się) i wydech ustami (brzuch zmaleje). Powtórz 3 razy.
Uklęknij przez krzesłem, ręce oprzyj na oparciu krzesła. Zrób wdech nosem (brzuch rośnie) i wydech ustami (brzuch maleje). Powtórz 3 razy.
Ćwiczenia końcowe – rozciągające (podczas ich wykonywania możesz zamknąć oczy)
Usiądź z wyprostowanymi nogami. Lewą nogę zegnij w kolanie i przełóż za prawą, stawiając stopę na wysokości kolana wyprostowanej nogi. Skręć tułów w lewą stronę i oprzyj się na lewej ręce. Prawą rękę połóż na lewym udzie (ręka od łokcia do dłoni powinna przylegać do uda). Delikatnie pogłębiaj skręt w lewą stronę, do pierwszego uczucia delikatnego rozciągania mięśni pleców. Zatrzymaj pozycję na 5-30 sekund. Zmień stronę. Powtórz po 10 razy na każdą stronę.
Połóż się na lewym boku, zegnij prawą nogę pod kątem prostym i przytrzymaj lewą ręką. Powoli kładź się na plecy, jednocześnie skręcając tułów w prawą stronę do pierwszego uczucia delikatnego rozciągania mięśni kręgosłupa i pośladka. Prawą rękę połóż wyprostowaną na podłodze. Zatrzymaj ruch na 5-30 sekund. Zmień stronę. Powtórz po 10 razy na każdą stronę.
Usiądź w rozkroku, ręce oprzyj na nogach, plecy trzymaj proste. Pogłębiaj rozkrok do pierwszego uczucia delikatnego rozciągania mięśni wewnętrznej strony ud. Zatrzymaj pozycję na 5-30 sekund. Powtórz 10 razy.
Usiądź w rozkroku, ręce oprzyj na nogach, plecy trzymaj proste. Połóż ręce na udach. Zrób skłon w lewą i prawą stronę. Powtórz po 3 razy na stronę.

Uwagi końcowe:

Pamiętaj, że wydech powinien trwać mniej więcej 3 razy tyle, co wdech.
Wdychaj powietrze nosem, wydychaj ustami.
Ćwiczenia wykonuj wolno, w swoim tempie, przy spokojnej muzyce.
Na powyższe ćwiczenia wygospodaruj codziennie 10 minut. Możesz ew. wykonać tylko ćwiczenia, które najbardziej pomagają ci się zrelaksować

Czasem trzeba włączyć pewne leki – zapraszam na wizyte dr Piotr Kurkiewicz
www.kleszcz-choroby.pl
www.abckoronawirusa.pl
tel 502 055 627 w godz 18-20 poniedziałek – piątek